شناسهٔ خبر: 18305 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سالاری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

حضور سرمایه‌گذاران و نمایندگان فرودگاه‌های مطرح خارجی در همایش بین‌المللی توسعه صنعت هوایی و فرودگاهی ایران

فرودگاه امام خمینی (ره) رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران از برگزاری همایش بین‌المللی توسعه صنعت هوایی و فرودگاهی ایران با حضور سرمایه‌گذاران و نمایندگان حوزه فرودگاهی خبرداد.

امین سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره جزئیات همایش بین‌المللی توسعه صنعت هوایی و فرودگاهی ایران که فردا و پس فردا ۲۶ و ۲۷ بهمن در هتل آزادی تهران برگزار می‌شود گفت: این همایش با حضور ۵۰ شرکت معتبر خارجی با بیش از ۷۰ هیأت خارجی و از ۱۴ کشور خارجی در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجموعه سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی اعم از صنایع هوایی، فرودگاهی و بخش خصوصی در این همایش حضور خواهند داشت گفت: در حاشیه این همایش برنامه معرفی فعالیت شرکت‌های خارجی و  مذاکرات شرکت‌های داخلی و خارجی نیز در دستور کار خواهد بود.

رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران افزود: محور همایش عمدتا مذاکره در حوزه صنایع و تجهیزات فرودگاهی است و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قرار است با بخش خصوصی و دولتی مذاکراتی صورت بگیرد.

سالاری ادامه داد: در این همایش هم در حوزه سرمایه‌گذاری در توسعه فرودگاهی و هم حوزه سرمایه‌گذاری در بخش تجهیزات فرودگاهی بحث و مذاکره می‌شود ضمن اینکه نمایندگان فرودگاه‌های مطرح و سرمایه‌گذاران خارجی نیز در این همایش حضور دارند.  

بر اساس این گزارش، همایش بین‌المللی دو روزه توسعه صنعت هوایی و فرودگاهی ایران و نمایشگاه جانبی آن روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه با حضور هیات‌های تجاری از ۱۴ کشور پیشرفته جهان از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئد، انگلیس، بلژیک و ... و با هدف ایجاد زمینه مناسب برای همکاری مشترک بازرگانی، سرمایه‌گذاری، تامین نیازهای صنایع هوایی و فرودگاهی و در بیش از ۲۰ گروه کالایی و خدماتی در هتل آزادی تهران برگزار می‌شود/.

نظر شما